Du har ingen varer i handlekurven.

Ofte stilte spørsmål

Spørsmål og svar - FAQ

 

Hva er leveringstid og fraktkostnad?

Rask levering og rimelig frakt er vårt varemerke. Informasjon om frakt og levering finner du her.

Kan jeg sende bestilling på epost istedet for gjennom nettbutikken?

Ja, det kan du. Om enklere for deg, send oss enkelt og greit en epost med oversiktlig beskrivelse på hva du ønsker å bestille.

Kan jeg få faktura?

Ja, det kan du. Dette kan du også velge i kassen i nettbutikken. Vi tilbyr EHF eller pdf faktura til bedrifter og offentlige kunder. Og vi tilbyr faktura til private gjennom SVEA. I tillegg til Vipps og kortbetaling.

Kan jeg sende ferdig original på vektorfil? (pdf, ai, eps, cdr)

Ja, det kan du. Nettsidens designverktøy støtter ikke opplasting av alle disse filformatene. Har du allerede laget designet med egen programvare så send oss vektorisert fil på epost til post@foldal.no. En vektorfil kan vi bruke som en original direkte i produksjonen. Lag gjerne designet i størrelse 1:1. Klikk på produktet du ønsker så finner du oversikt over størrelser i egen rullegardinmeny (Der det står "Velg størrelse"). Sender du en trykkeklar fil vil vi normalt ikke skalere den uten at vi får beskjed om å tilpasse. Proporsjoner endrer vi aldri. Om du laster opp en jpg eller png logo når du bestiller i nettbutikken, så husk at du kan ettersende vektorfil pr. epost. Vi sørger for at resultatet blir optimalt.

Jeg finner ikke riktig størrelse

Vi lager stempler og skilt nøyaktig i den størrelsen du vil, innenfor maksimalstørrelse så klart. Om f.eks. du ønsker at stempeltrykket skal være 25mm i diameter, så velg den minste størrelsen hvor motivet får plass. Det kan for eksempel være 30mm, men stempeltrykket lager vi altså ikke større enn du ønsker. Gi beskjed i kommentarfeltet, så tilpasser vi.

Kan jeg handle uten å logge inn / registrere meg?

Ja, det kan du. Du trenger ikke registrere deg som bruker for å handle i nettbutikken vår.

Jeg har glemt passordet og/eller har problemer med å logge inn

Du kan handle uten å registrere deg, men ønsker du å opprette brukerkonto i nettbutikken så gjør du det her eller i kassen ved utsjekking. Glemt passord? Har du allerede registrert en brukerkonto men glemt passord, så kan du få tilsendt et nytt passord her. Har du ingen brukerkonto så oppretter du denne selv som forklart over.

Jeg er tidligere Norstamp kunde, hvordan bestiller jeg stempel?

Ditt gamle kundeforhold hos Norstamp videreføres, vi har tidligere ordrer og opplysninger lagret og hjelper deg med rebestillinger og nye stempler. Bruk gjerne nettbutikken, eller send din ordre/henvendelse til post@foldal.no.

Jeg er tidligere Norpunkt kunde, hvordan bestiller jeg stempel?

Ditt gamle kundeforhold hos Norpunkt videreføres, vi har tidligere ordrer og opplysninger lagret og hjelper deg med rebestillinger og nye stempler. Bruk gjerne nettbutikken, eller send din ordre/henvendelse til post@foldal.no.

Jeg opplever problemer med nettsidens designverktøy

Det kan være mange ulike årsaker til dette. Alle funksjoner støttes på nyere smarttelefoner og nettbrett, men vi anbefaler deg å bruke en datamaskin da redigering ofte er enklere på en større skjerm.

Prøv en annen nettleser dersom du har flere installert. Pass på at du har nyeste versjon av nettleseren installert. Nettsiden støtter alle de vanlige nettleserene som Chrome, Firefox, Safari og Microsoft Edge. Har du en eldre og utdatert nettleser er det ikke sikkert den støtter nettsidens moderne funksjoner.

Send din bestilling pr epost om problemet vedvarer.

 

Trenger du hjelp til å bestille? Ring 700 65500 nå!

Bestill gjerne i nettbutikken. Vi tar også i mot bestillinger pr. epost: Skriv nødvendige opplysninger og send din bestilling eller forespørsel til post@foldal.no. Tidligere ordrer har vi lagret.